tredje gången gillt?

Tror detta blir tredje gången jag påbörjar ett nytt inlägg men ger upp efter några meningar eftersom att jag inte har något vettigt att skriva.
Igår var jag och träna med mamma på eftermiddagen. Lite på löpbandet först, sen lite mage och ytter lår. Egentligen är det mest överkroppen jag behöver träna eftersom benmuskler kommer med ridningen och löpningen sedan tidigare. Men är svag i ytter låret enligt min ortoped så mamma mer eller mindre tvingade på mig att göra några set- gud vad jobbigt det var... han kanske hade rätt ändå? haha.
hann inte mer än att vara hemma i 20 minuter för att duscha innan jag begav mig vidare till Olea för tacos och sex and the city med henne, Bea, Christian och Linnéa.. Zara åker till London idag så hon vart i göteborg igår.
Idag har det inte hänt så mycket mer än att jag varit ute  med hunden, ätit och nu sitter och tittar på alpint.  spännande va?
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0