just chillin'

Idag har varit en rätt chill dag, men ändå är jag så himla trött!
Det kan kanske ha något att göra med det fakutm att jag igår, när jag skulle vara lite duktig och gå och lägga mig redan halv elva hamnade inne på Ellens rum med henne och Emelie och satt där typ till midnatt och pratade för att sen bestämma oss för att ha en spontan sleepover inne på hennes rum. så vi släpade dit våra madrasser från rummen och fortsatte prata fram tills typ strax efter ett.
så det var ett rätt trött gäng som vakande när Maja & Edda stormade in i huset på morgonen, haha :)
första lektionen hade vi bara värderingslekar med samhällstreorna och engelskan är som engelskan alltid är. okej.
SEn har vi nu så härligt schema att jag på onsdagar har "lunch" från halv 12 till halv 2, så jag börjar inte förrän om 10 minuter och har bara legat och chillat. så himla skönt.
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0