honey, i'm home!

Äntligen tillbaka på ragårda och mina fina vänner. som jag saknat dom!
Ridning som första lektion på det nya året också, gick faktiskt helt okej. för första gången kände jag att jag kunde inverka och  vara beredd på det hästen gjorde och reagera/åtgärda det innan det hann förstöra det jag byggt upp, mycket med hjälp av min sits utan att bli frustrerad. och det kändes hur bra som helst!! progress!!
traktorkörningen var ju som väntat inte riktigt lika rolig. Men körde med släp för första gången och det positiva ur det blev ju att jag fick nånting att öva på under lektionerna. Att bara köra runt, runt, sväng, backa i tre timmar är inte superspännande direkt. Det negativa ur släpet var att jag inte kunde hantera det utan kände mig halvt livsfarlig... + att jag en gång typ crachade över 2 koner samtidigt och såg att min lärare var på väg mot mig för att typ säga att jag gjort fel. Då gasade jag över konen en gång till och låtsades som om jag inte såg hur han mer eller mindre powerwalkade mot mig...
Ungefär så kan man summera min dag.
Nu efter att ha prickat in både gemensam lunch och middag blir det en klassiker med kladdkaka och film.
Hur kan man bara inte älska Team Ragårda 2010/2011?
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0