fuldag

blöe. Idag är en typisk fuldag för mig.
inget jag tar på mig känns bra, allt ser bara konstigt och fel ut, och då är det ju extra jobbigt att bara att två tar byxor och tre linnen att röra sig med eftersom allt annat är kvar på skolan.
Men efter att ha rotat igenom min systers garderob grundligt också så hittade jag ett tar mellanblå jeans som jag lånade, en beige tröja från Gina som jag köpte på mellanrean och ett långt halsband.
Rätt trist outfit, men försökte kompensera bristen på färg med ett tar röd/rosa läppar istället...
så nu känns det ändå helt okej...
hatar att ha sånna dagar. kan kännas ytligt och så, men"känna mig ful". Borde väl lära mig att sånna dagar har funnits, finns och kommer fortsätta att finnas. lära mig leva med de helt enkelt. det händer alla.
men nu ska jag åka och träffa Zara på väla för att inhandla med kläder. i'm in big need!!
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0