borta med vinden

dagen har mest bestått av jobb från 9-4, sen gäster fram tills nu ikväll nån gång. Galet vad trött jag är nu, men imorgon blir det på det igen halv åtta och sen hela dagen lång. underbart värre -.-'
Nyss avslutade jag en skype konversation med min kära syster från Azorerna och kan inte annat än längta bort. kanske inte just dit eftersom att det regnar där, men någonstans varmt. Är så äckligt trött på att frysa jämt och ständigt!!
dessutom är jag mer sugen än nånsin på att åka på highschool i USA eller som au pair efter skolan, men helst high school. måste nog jobba mer på det där med övertalan om det ska vägen...
näe, nu måste jag sova.
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0