Valvaka och så vidare

Sitter och tittar lite grann på Valvakorna i SVT & på tv4.
För en gångs skull tycker jag faktiskt det är riktigt intressant, det här med valet och jag känner att jag verkligen ser fram emot resultatet! Vill inte vänta och läsa vem som vann imorgon, utan få reda på det direkt, så det blir att sitta uppe ikväll, även om jag själv inte har någon egen, solklar politisk ställning.

Fick, på tal om nånting helt annat fick jag en hel del köpt på Väla /Ikea innan. Bland annat en superfin Trenchcoat från H&M

hittade ingen bild på den på internet och har ingen ork att gå och fota den, men ungefär en sån, fast med en huva så den inte blir lika buisness-like. Köpte lite annat till rummet också på IKEA också, så det blev lite trångt på moppen när jag körde hem med en stor IKEA kasse, en tvättkorg plus en kasse med mina ridstövlar och ridhjälm som jag hämtade på stallet, haha (:

Näe, nu ska jah fortsätta kolla på valet... som det ser ut nu  med ungefär 1600 distrikt räknade, så har vi Sverigedemokraterna i riksdagen.... känner mig kanske inte helt bekväm med det resultatet. men majoritet är majoritet.

Med kärlek vänner♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0