träningsvärk och trötthet

börjar känna någon form av träningsvärksliknande känsla i mitt högra armveck och upp i överarmen... är det bra?
undrar om det kommer från kampen med fåret innan idag. slet ju rätt hårt i henne.... så kan det gå när det går som det går!
Ridningen gick btw grymt bra! Chris var superfin och alldels lagom! framåt utan att bli stissig, uppmärksam utan att bli stressad och så vidare! puss på den hästen. finis :D
och snart ska jag nog ta och försöka hoppa i säng. Är galet trött och ska upp tidigt imorgon och jobba. det är grymt störigt att jag slutar jobba halv 3 och sen måste jag upp till ridhuset igen halv 6 för att bygga bana till söndagens dressyrtävling... sjukt drygt -.-'
med kärlek vänner♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0