thinking and things like that

Har piggnat till lite sen jag gick av tåget, men att säga att jag är pigg är väl kanske att överdirva.
Men just nu sitter jag på Bollerupsbussen och lyssnar på Samson med Regina Spector om och om och om igen!
helt sinnes galet bra är den!

en annan tanke som slår mig såhär 10 i 9 en måndag är om jag ska köpa biljetter till både IDOL i Malmö och i Göteborg eller bara ta en stad. Det blir annars dels ett väldigt farande på helgerna + att jag i så fall missar 3 ridlektioner i rad eftersom att det är IDOL i malmö den 26:e och Göteborg veckan efter dvs. 4 december. Saken är ju bara den att jag ska ju på Lady Gaga i Malmö 19:de som är veckan innan IDOL i Malmlö... Är det värt det?

Något att fundera på.
Ha en bra vecka!
Med kärlek vänner♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0