om du bara visste! Då skulle du minsann inte ha......

Är såklart uppe alldeles försent... men orkar inte bry mig! Det är trots allt helg. jag tar smällen att vara trött som ett as imorgon. börjar vänja mig vid den känslan....

Såg på The last song innan och den var faktiskt ganska bra. lite förutsägbar kanske, men ändå bra (:
och nu sitter jag och slötittar på nån märklig film som jag precis tyckte jag såg Angeline Jolie skymta förbi i... Stulna år tror jag den heter...

Stannar nog bara uppe en stund till, tills min iPod har fått lite batteri så jag kan lägga mig i min säng och mysa med den, höll jag på att säga, men det menade jag ju såklart inte! Det hade ju varit jättekonstigt om jag hade gjort det så nu ska jag inte göra det, utan bara sluta skriva onödiga saker och gå och lägga mig... mer eller mindre. typ. kanske lite i alla fall. ähe. så fort jag lägger huvudet på kudden kommer jag somna som en liten gris, för egentligen är jag jättetrött, det är bara det att jag lyckats dölja det. till och med för mig själv. Det är ändå rätt duktigt!

och på tal om nånting helt annat så är jag galet sugen på att köpa häst.
med kärlek vänner♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0