won't take a dat off

Sitter och tittar på Sex and city två. Maja & Ellen gick nyss ner och det ska jag också göra så snart jag skrivit klart det här :)
Dagen har faktiskt varit rätt grym. Spanskan i eftermiddags var inställd så jag slutade redan halv 3. Skulle dock skriva ett test som jag missade när jag på Azorerna klockan 7, men det gav mig ju bara extra tid att få in alla effekter och användningsområden för "Skadliga ämnen i omlopp" som testet var på. och vet inte om det var tack vare det, men det kändes riktigt bra och jag tror jag i alla fall fick klämm på de flesta frågorna. grym känsla det där!
Efter middag med Maja & Ylva blev det tillbaka till Ragårda för lite med naturkunskapsplugg, men denna gången till fredagens prov. Fast det gick riktigt bra, och allt går ju lättare med lite roligt, lätt utflippat sällskap haha. Eller hur Maja? :D
Så satt och plugga till typ halv 9. Då kom Anna så det blev kladdkaksbak och film. Lovely. Så nu, sedan dess har vi suttit här uppe, jag, Ellen & Maja, pluggat naturkunskap, kollat på film och dregglat över finfina plagg från olika kollektioner med H&M. can't wait 'til Lanvin! :D
haha näe, nu ska jag sova så jag orkar gå upp och ha matte 7.45 imorgon.
Med kärlek vänner

Kommentarer
Postat av: din homiee maja

ey, jag vet att livet på bollerup blir roligare med lite utflippat sällskap och härliga kvällar av filmer, träning, dans och tråkigt men ändå ganska kul plugg.

2010-11-19 @ 20:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0