the most hilarious things in life

Har precis varit ute och lekt lite grann i snön tillsammans med mina fina husvänner Maja & Ellen. Men känner sig lite som ett dagisbarn varje gång man går ut i snön, bara för att gå ut i snön, men det är så himla underbart. Sprang mest runt, upptäckte vår trädgård som är supermysig, sjöng/skrek julsånger och skrev "Ragårda" på ena husväggen. Supersnyggt!!

Gud vad jag älskar internet! känner faktiskt att jag inte vill hem i helgen. jag vill stanna på Bollerup.
men ibland måste man göra saker som man inte vill. Det kan ju trots allt bli en rätt trevlig helg, vad vet jag?
Nu måste jag egentligen fortsätta plugga vidare på djurgrund, men det är så fruktansvärt tråkigt att hur mycket varje cell i min kropp skriker åt mig att plugga så gör jag inte det. DÅ är det tråkigt!!
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0