det har varit ganska tomt här, men det är verkligen skönt att se dig

Helgen har varit helt grym!
Gaga i fredags... Vet inte vad jag ska säga. Det var det bästa någonsin!! Hon är så galet fantastisk, grym och alla positiva superlativ jag någonsin kan komma på... får nästan rysningar av att tänka på det!

Bea hade varit snäll nog och tagit mitt stalljobb på morgonen igår så jag behövde inte vara på stallet förrän vid 10. helt galet skönt. så efter mina teorier så hade jag lite tid hemma innan jag skulle ner i stan och käka med lite folk från världens bästa 9:5 :) Härligt att träffa välbekant folk.

Idag sen var det också teorier från 10 till halv 3. Hem sen och äta med mina föräldrar för första gången på typ 2 veckor. Drog ut lite snabbt på väla också efter det och fick inhandlat en hel del. Både julklappar och lite annat smått och gott, bland annat  en superfin tavla, en kofta och en sminkväska.


Svart kofta från H&M


Tavla med låttext (You're the inspiration-Chichago) Gallerix

Men nu hinner jag inte skriva mer. Ska ner till stan och titta på The social Network tillsammans med Zara :)
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0