all denna snö...

Det här är ju helt otroligt!
Det är världens snökaos på österlen... så det resulterar i att jag inte, på något annat sätt än att gå (vilket både min mamma och min idrottslärare förbjöd mig att göra) kan ta mig till skolan. Inga bilar går eller taxis för den delen. Alla lärare på skolan hade tydligen åkt hem klockan 3 bakom en grävskopa idag, för det var det enda sättet de kunde ta sig till tomelilla.
Så för mig är det enda alternativet att åka hem till Helsingborg igen. känns ju sådär roligt när jag suttit på olika tåg sedan halv 3... och just nu sitter jag fast i Skurup och har gjort det ett bra tag för har väntat på ett mötande tåg i typ 15 minuter... underbart.
Så nån gång vid 8 ikväll kommer jag anagligen vara hemma om inget mirakel inträffar och jag kan ta mig till Bollerup... men just nu ser det mörkt ut...
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0