aktiv dag!

Har haft fullt upp hela dagen och kom inte hem till Ragårda förrän nu.
Dagens lektioner var Löshoppning, hästkunskap och så ridning som sista lektion. Gick faktiskt riktigt bra och det kändes otroligt skönt att höra att min ridlärare tyckte att min sits förbättrats sen jag började på skolan. Det har känts bättre när jag ridit, men det är ju alltid härligt att få det bekräftat, för gud vad jag har kämpat och känt mig som en nybörjare på de här lektionerna, men precis som min lärare sa så ger det bara positiva effekter på hästryggen. super!
Efter middagen drog jag & Maja direkt (herregud! det är ju kolsvart ute vid 5!!) till Loreli & Leonardo som vi fått reda på att fölet heter och pysslade lite med dom i en timme. Försökte rycka Lorelis man, men det gick sådär. inte hennes favoritgrej. jaja, det är bara att gå på det imorgon igen :)
Var hemma en liten stund sen innan vi drog till idrottshallen för lite gymträning. dock var det nåågra fler än vi som tänkt den tanken så det blev lite improviserat men det var ändå skönt att röra på sig! Sen gick vi direkt till kvällsfikan och mötte upp med Ellen & Edda så satt vi där och spårade ut TOTALT i vårt samtalsämne! underbart. haha
Team Ragårda Bollerup 2010♥
Näe, nu ska jag hoppa in i duschen och göra lite läxor.
Med kärlek vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0