my day

så.. äntligen hemma efter en dag på vift. har ju uppaterat under dan så detta får väl bli någon typ av sumering. tänkte till och med, tro det eller ej lägga upp några bilder. inte som jag tagit själv, men va fan :P google is your friend :D

haha. Det blev iallafall månadens första löprunda idag. har ju varit usel på det planet i juni månad, men man kan ju inte göra allt :9 (nej Sofie, men NÅGOT hade väl varit kul? eller?)

sen bar det av upp mot arild och rasta hunden lite. super mycket fina hus finns det där. hade inte bangat nått utav dem. :)

sen vidare till Karpperup för att titta lite på uppvisningarna som var i samband med firandet av "Hästens dag" rätt mysig, lite familjär tillställning :)
stannade på Krapperup till 4 ungefär och körde då vidare till Laholm för att äta på Laxbutiken med min farmor och farfar som bara bor några hundra meter därifrån. och man kan ju inte annat än älska det stället. supergod mat, härlig personal, vacker utsikt över lagan och ett grönskande laholm! och hur konstigt det än kan låta så kan jag inte låta bli att älska laholm... det är mysigt! stannade sen hemma hos farmor & farfar och åt en kalasgod jordgubbstårta med grädde! :D loveilsh! :)

så nu ligger jag med datan i knät och kollar på matchen mellan Argentina och Mexiko. eller ja, kollar är väl en överdrift, men jag sneglar i alla fall upp lite då och då :) haha. råkar vara löjligt ointresserad av fotboll :$ haha :)


lyckades inte hitta nån bild på rökeriet...
jaja


ha en bra vecka :) puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0