jobb(igt)

om sommaren 2009 var trist och händelselös kommer år 2010 bli totally different!
slutade ju skolan i tisdags. sen i onsdags var det jobb, ridning och sen stan på kvällen. hela torsdagens spenderade med andrea i de södra delarna av skåne. först en tripp till Bollerup, häsla på fölen och den 3 åring Andrea ridit in under hösten och våren. sen vidare till Malmö för shopping. I Fredags var det ju min födelsedag så hela dagen gick åt till att fixa och träffa släkt. igår var det också full rulle. upp 6 och jobba till 10. skritta ut vid 12 sen hem och göra sig i ordning för att vara hos Linnea klocka 5. Idag har jag hjälpt Andrea att handla allt det sista till hennes resa till Portugal imorgon och nu på kvällen har det varit ridläger mellan halv 4 -9. inkluderat 2 ridpass.

men det slutar inte där. imorgon börjar sommarjobbet som varar i 2 veckor + att jag har ridläger fram till onsdag på kvällarna så kommer vara på HFRK mellan 8-21 mån-ons. slutar sommarjobbet på torsdagen den 1/7 och 2/7 åker jag & Caroline till Falsterbo och jobbar på horseshowen. kommer bli galet roligt. så där kommer jag vara fram till söndagen den 11/7. dagen efter börjar träningslägerna på HFRK och Linette, min kära chef har erbjudit sig att fixa mat vilket innebär att jag, och de andra kommer behöva vara några timmar i kiosken vecka 27-29. fast vecka 29 kommer varken jag, Zara eller Olea kunna hjälpa till för då åker vi till Emmaboda festivalen i småland. kommer bli sjukt roligt!! :D

sen är det bara sommarjobb en vecka till på HFRK v. 33 och sen nångång börjar skolan...

fullt upp med andra ord, men allt ska bli så jäkla roligt, så det är chill!!

Vad har ni för planer i sommar då, och vad har ni hunnit med hittils? kollade ni på bröllopet igår?

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0