i presscentrat

nu sitter jag här i presscentrat i Falsterbo som har varit stället där jag spenderat stora delat av min vakna tid sedan i fredags. nu har det äntligen börjat komma lite journalister hit, vilket gör att vi börjar få lite att göra. Så skönt. Det är i alla fall kalasroligt här och jag kan meddela att jag inte känner dne minsta längtan till att behöva gå tillbaka till kiosken på måndag -.-' men men sånt är det.
men nu sitter det 4 pers utanför här och väntar på att jag ska bli klar så vi kan gå och äta lunch. Ledig sen hela eftermiddagen!! så då blir det shopping på mässan! har redan inhandlat ett par mörkblå ridbyxor från Mark Todd (en otroligt framgångsrik och duktigt fälttävlansryttare) för bara 500kr! :O tjocknice! :D
med kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0