ohno!

buhu, min dator har slutat vilja ladda när jag sätter i sladden!! och jag har bara haft den i knappt 2 veckor! och dessutom är det något vajsing med mitt tangentbord. ibland tycker den in vissa tangeter 2 gånger så orden blir jättekonstiga! jaja. hoppas det löser sig själv... orkar inte vara utan dator första veckan i skolan!

idag har jag absolut inte gjort nånting, men idaga tyckte jag faktiskt att jag var värd det. var helt slut i kroppen efter 4 dagars jobb med barnen så idag tog jag verkligen chansen att sova ut ordentligen. och det gjorde susen! känner mig mycket piggare och fit for fight nu! underbart!

ikväll sen ska jag, mamma och pappa tura och äta räkor. kalasgott! :D

näe, nu ska jag ut med hunden, sen ska jag ner till stan.
med kärlek vänner♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0