jobbajobbajobba!

Nu sitter jag inne på US och inväntar min första teorigrupp som ska börja 10.15. Det känns faktiskt rätt kul nu, inte lika hemskt som innan. jag menar, jag kommer ju lära känna dessa barnen så det kommer ju bara bli bättre och bättre, förhoppningsvis!

stalljobbet gick också bra, var klart lite segt att gå upp vid strax efter 6, men när man väl kommit igång och så så är det ju helt otroligt mysigt att mocka, strö och sopa i stallet på morgonen! haha känner bara att jag onekligen mocka minst antal boxar idag! haha! mockar ju inte så ofta så det var typ en kvart per box -.-' men så snart jag börjar göra det på skolan också så ska jag nog vara nere på 7 minuter/box! hahahah! :D Det är en intern tävling mellan alla som jobbar i ett stall, all over the world vem som kan mocka en box snabbast, men helt ren! :D

näe usch.jag är så jäkla trött och flummig och lite lätt körd i huvudet så det finns ju inte. stakcras mina teroibarn :D

med kärlek vänner. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0