Today has been a good day

Hoppade Sky imorse och även om vi inte vann team-hoppningen (faktiskt tack vare min kära syster och fick oss diskade för att hennes ponny var feg -.-') så var det så underbart att hoppa den fina fina ponnyn igen. 1½ år sen sist och 1 stopp idag så jag är heldnöjd. kom lite mer till ridning efter det (:

Hem och ta det lugnt nån timme innan det blev ner i stan och träffa Linn, Zara, Olea, Matilda, Jennifor, Sara (yep, var tvungen att skriva ut alla :). Käkade lite innan vi gick till bion och såg Remember me. Har du inte sett den, se den! sjukt jäkla bra film verkligen!! superfin.
bestämde oss också dels för att vi var tvugna att se Moulin rouge (för att jag & Olea inte sett den och Zara har den) och nån annan som var baserad på en bok av han som skrev The notebook (dom jag heller inte sett! kom ihåg att se den, Sofie!) och Undrens tid (A walk to remember). Filmen hette i alla fall Dear John och verkade superfin. tror hon som spelade i Mamma mia!, Amanda Seyfried var med i denna också. Så dom och SATC 2 är vårens bio/film -måsten.
Någon annan som vet nån bra film man borde se?

nu ska jag bara lyssna på en bra låt typ 1 miljon gånger, sen ska jag gå och lägga mig. kisoken klockan 8 imorgon you know! 
screw it!


Kommentarer
Postat av: jennifor♥

Du missade att skriva att Fredrick var med och ja diggade att du stavade mitt namn rätt (Y):D

tack för ikväll :D

2010-04-02 @ 01:26:27
URL: http://jennif0rloneryd.blogg.se/
Postat av: The owner!

Så:D nu ärjag duktig och svarar!! Haha :) sry råkade dissa freddy lite grann :S haha :)



Tack för ikväll med!:)

2010-04-18 @ 01:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0