Textmessage

Så, nu kommer jag skriva att hg återigen köpt nya jeans, vilket det känns som att jag gör mest hela tiden -.-' menmen nu behöver jag bara ett par till, sen klarar jag mig. Tyvärr är de Jag behä över de som jag tycker är svårast att hitta, nämligen ljusa jeans.. Haha fick btw ett väldigt random SMS av olea innan: "ibland undrar jag om du verkligen är en människa... Är du det?" Helt olej att få sånna SMS från sina kära vänner eller? Haha :D " jag kan genom säkra källor med omedelbar verkan utge information som bestämt dementerar övriga uppgifter som inte överens stämmer med det faktum att jag skulle tillhöra homosapien sapien. Det är det enda jag har att tillägga till pågående diskussion." fick bli mitt svar på hennes påhopp haha :D Snart är det i alla fall desperate housewifes :) det gillar vi !! :D puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0