sort of... you know

Den här dagen har kännts lite fucked up... men ändå ganska bra.
Hade i alla fall någon typ av "mingel" på spanska där vi skulle vara "experter" & "utbytesstudenter" i fråga om de Regioner som vi valt att skriva om. så vi ägnade 45 minuter åt att äta nacho-chips, dricka och prata spanska, i Hemkunskapssalen av alla ställen på hela skolan. haha hängde aldrgi riktigt med på varför vi inte kunde vara i den vanliga salen. Skit i det :D Det gick bra i alla fall :D

sen var det bara att ställa om direkt och gå och ha franska KP i typ 50 minuter, och i klartext betyder det att sitta och känna sig sämst i hela världen på franska när sexor och sjuor fattar mer än mig -.-' så från att gå från MVG-eleverna i spanska till de halvbra eleverna i år 6-7 är... intressant. Sen att det är över lunchen kanske inte direkt gör mig gladare, men jag har ju valt det själv och min franska lärare bryr sig inte det minsta om att jag kommer. så jag har inga anledningar att klaga, men för att jag tycker att det är så fruktansvärt underhållade, så gör jag det gärna ändå :D

sen blev det 80 minuters ångest på 2 MVG-pass i matte efter varandra. som jag aldrig fattar någonting på. Härligt är man har ett Nationellt prov imorgon -.-'

jaja. men nu är jag hemma efter 6 långa timmar i kiosken. Har faktiskt hunnit med flera sommarprogram som jag inte alls redan hör 614 gånger (A) haha, men jag gillar det. Det är mysigt :D

nu ska jag sova :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0