Massive attack

just nu sitter jag och lyssnar igenom stora delar av Massive Attacks låtar. Vet inte riktigt varför, eller hur jag ens kom och tänka på dom... För en halv timme sen var jag övertygad om att det var bandet Muse som gjort låtarna Angel och Teardrop (de ända jag visste av Massive attack) . inte så insatt med andra ord. Men jag kan inte bestämma mig för om det är bra, eller bara konstigt. För det är e väldigt unik genre de spelar i. låter som intro låtar till sjukhusserier allihop... Men Teardrop är ju faktiskt det. eller kanske inte till sjukhusserie, men nån serie iallafall. Hahah, Det lärde jag mig i äntligen helgs interaktiv tv-serietest i en podcast för länge sen. och det var där jag hörde talas om bandet och låten första gången. anyway

jag vet fortfarande inte riktigt om det är bra eller inte... men jag har inga direka alternativ (jo... Anna Bergendahl, men jag har på riktigt missbrukat hennes album sen igår och variation förnöjer såattehm..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0