i'm so happy, i'm so glad!

förlåt att det har blivit en dån dålig uppdatering här de senaste dagarna. Internetet har varit lite fucke up :D

Men livet rullar på som aldrig förr och just nu är jag bara så himla glad, hela tiden! Fatta hur skönt det är att känna sig positiv till allt! och jag har ändå ganska ofta en tendens till att vara ganska negativ. eller det var kanske mer innan, eller ja, jag vet inte, men jag vet i alla fall att jag, under den senaste veckan har vaknat varje morgon och sett fram emot dagen så sjukt mycket, även om det inte hänt nått särskilt. Jag tror helt enkelt att det beror på att det typ r 15-20 grader varmt och strålande sol varje dag! :D helt absurt hur glad man blir av det!!

nu ikväll var jag och sprang i Pålsjö, min favoritrunda, alla gånger - 7km. Älskar slingan (inga uppförsbackar eller trappor! YES!) och med ett sommar i P1 - program i hörlurarna och en galet fin kväll så kan man ju inte annat än att älska livet mer än det självt!
Sol gör människor, inte bara glada. De blir lyckliga!

Så imorgon har jag ett muntligt föredrag i svenska klockan 10 (wiie, det var så länge sen jag pratade inför folk!) och ridning på nån söt ponny på kvällen. Och på torsdag har vi ett "delmoment" i det projekt som vår (världens bästa) spansklärare startade. wuhu, nachos, dipp och dricka ingår :D haha och vi ska snacka om våra regioner på spanska i en timme, men det är roligt att prata så det är bara att öva all in imorgon och på torsdag, så ska nog det här också sluta lyckligt!

Sen på fredag är det nationella porven (B1+B2), och det är kanske inte jättekul, men gjorde ett gammalt B! prov i skolan idag och det gick faktiskt väldigt bra, och det muntliga igår kändes också ganska bra, så det är okej. och sen är det heeeelg :D

Nu ska jag inte ta ut all in glädje och inre lycka på bloggen mer utan mest avsluta med att skriva GRATTIS BÄSTA BEA!!! för hon fyller 16 idag! :D <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0