leedig :D

ledig idag, så vaknade inte förrän 12. galet skönt!! bara chilla hemma sen, ut med hunden en sväng för att sen sticka och jobba vid 3. ändå gansksa skönt, inte så mycket att göra och allmänt nice liksom :) me like it that way (:

kollade nyss på sista avsnittet av svenska Hollywood fruarr! Gud vad det är bra! haha :P så himla roligt, och idag lyckde dte faktiskt nästan få ett djup, med Annas uppväxt, bror och så. synd bara att dte som agt var sista avsnittet. hade ju inte tackat nej till ett par till :P fast det är ju nån typ av "favorit i repris" avsnitt nästa vecka. haha jag längtar nästan :P

imorgon blir det skola och så igen, känns det som var hur länge sen som helst jag befann mig i den byggnaden, men i alla fall. sen blir det springa på kvällen och så...ska bli skönt faktiskt, det var ett tag sen. förra lördagen tror jag. inte för att det spelar så stor roll men i alla fall...

ligger just nu och slökollar på nå krim-serie. haha ingen koll på vilken det är, men det blir nog bra :P

by the way så har jag fått sån thing på Farmielle på facebook nu igen! haha är halft beroende av att så växter som haren växttid dsom passar att jag är på datan just då :P hha känns ärligt talat inte riktigt bra (: men men.
nu är reklamern slut.
hörs imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0