en måndag av vardag

chill dag i skolan. började 9 och slutade egentligen 11.15. men jag stannade kvar i skolan och vi övade lite i musiksalen så nu kan jag typ Fix you med Coldplay på keyboard och nu, finally, efter 3 år, what shall we do, på gitarr. jag suger verkligen på gitarr, men det är inte mitt fel. :P haha
stannade kvar ännu lite längre sen och gjorde hemkunskapsuppgiften som alla skulle göra på vår halvahemstudiedag som vi hade. det var btw därför vi slutade så tidigt.

drog hem sen och sen snabbt till stallet och jobba (: ganska segt i och för sig, men sen vid 6 nån gång kom Carro och då roade vi oss på olika sätt till typ 9. hem och slänga mig framför tv;n och anvjuta det sista avsnittet av Svenska Hollwood fruar. dom är undebara! blev också Roast på Berns. Jag älskar Magnus Betnér. och han kommer till Helsingborg, the Tivoli på höstlovet. ska se om Zara & Olea eller nån har lust att dra dit och lyssna. missade ju han i våras! :O

nu pågår i alla fall renskrivning av hemkunskapen och jag sitter och försöker fundera ut "några generella tips till den perfekta värden/värdninnan, gällande val av mat till fest för nya bekanta". citerat direkt från mitt papper :)
puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0