nostalgi

vaknade inte förrän 12 idag och det var SÅ skönt!! kände mig inte ens trött. lovely...
sen gjorde jag ingenting. på nästan hela dan! satt vid datan med facebook och nördade massa spel, men det är liksom ingenting och det var så jäkla skönt.

fast vid 5 blev jag enormt rastlös och uttråkad så jag cykla upp till stallet och kollade på tävlingarna med Carro i 1 timme typ (: sen hem och käka med mamma (: <3

kom nyss hem från Maxi. köpte present till pappa till imorgon (Glöm inte att det är farsdag!) och lite godis haha :P köpte sånna Gräddkola i en gul liten påse. Vilken nostalgikick det blev det på helt plötsligt! minns när jag, Zara, Olea & Matilda satt i kisoken och åt sånna och tyckte det var jätteroligt att de var godast om man sög av dom först! chokladen alltså... haha. Det är bra! :D

nu ska jag se efter om IDOL 2008 finns kvar på Tv4 Anytime :D ha en bäst lördag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0