lite aktiv?

Heej!

idag har jag tro det eller ej, ändå gjort ganska mycket. i skolan vart det SO prov om Kalla kriget och hela den biten. efter skoltid, första timmen, musik, andra timmen efter skolans slut, musikinfo... -.-'. Sånt är det. uups. jag borde redan börjat träna på noterna... jaja. jag har fler dagar på mig. Hem sen och chilla lite. fick sen nått himla infalloch drog ut och sprang en liten runda och sen körde jag styrkepass A från Charlotte Perrellis träningprogram som jag så slavikt följde i somras...

och nu sitter jag här och har i princip spendertat hela kvällen med att titta på tv, men nu kollar jag igenom lite vilka bilder jag har som jag kan använda till bildprojektet med Tema Identitet... sjukt svårt.

men men. jag har ju... 3 dagar kvar på mig innan det ska vara inlämnat och ge slutbetyg i bild... Bra Sofie! Bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0