jag är trött....

jag är så trött i mina stackars ben. men det gick bra idag på ridningen, även om det inte riktigt blir nån feeling på det hela så kan vi komma framåt, komma tillbaka, svänga åt höger, svänga (om än med vissa svårigheter) såt vänster. Och enligt världsstjärnan Meredith Michaels-Beerbaum, kan man klara vad som helst, bara man fortfarande kan höger, vänster rakt fram, tillbaka. så jag antar att vi är ett steg på vägen.

Dagen i övrigt har bestått av, ja, det vanliga, plugg & jobb. + en väldigt flummig lunchrast i skolan. Ha Ha. "Hej, jag är från framtiden. sluta tända lampan i mitt badrum!!". haha. det var väääldigt roligt ansåg vi just då. ganska kul nu med kände jag helt plötsligt, men det har kanske inte med saken att göra- Har även hela dan haft låten som vi sjöng & spela på musiken igår; La bamba. och i den låten, finns en line som är "Yo no soy marinero". den översatte vår kära musiklärare till; "Jag är inte marinerad..." fatta hur svårt det var att sjunga det seriöst sen!! Det gick typ inte, dessutom har jag haft den i huvudet hela dan. stackars alla andra.

nu måste jag komma på att bra sätt att kunna springa hem från skolan imorgon. Ha det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0