ESC 09

det blev inget mer bloggande igår. istället kollade jag på det fjärde och sista programmet av "Inför eurovision song contest". ganska bra. ¨det finns faktiskt många låtar som är riktigt bra. typ Finland, Ungern, Bosninen-Hercegovina och Danmark tror jag, men är inte helt säker. Egentligen känns det rätt meningslöst för de flesta länderna, för rent statistiskt sett, och om man ska tro alla experters gissningar, så har redan Norges Alexander Ryback vunnit hela kalaset. och det är väl en trevlig låt "Fairytale" men ändå liksom. fiol och grejer... ja, jag vet inte, och just nu känner jag att det är en väldig tur att sverige och norge inte startar i sammsa semi-final i vecka. Jag tror att det är i alla fall Sverige & Finland som startar nu ikväll av dom nordiska länderna, så vi får helt enkelt se hur det går. JAG hoppas i alla fall på Sverige. sen vet jag inte om vi kommer gå vidare, men ändå. Det stör mig ganska mycket att Malena har gjort om sitt framträdande så himla mycket. eller, hon har inte gjort det så mycket, bara till det sämre, enligt min mening. Hon har numera bara kvinnliga dansare, vilket innebär att hon inte blir lyft på slutet vilket jag tycker passade så himla bra in på en så mäktig låt. hennes svarta klänning är utbytt mot en ungefär likadan fast i vitt och det ser ut som om den har mer fjädrar där nere, men det är inte helt säkert. så det är inte lika mäktigt och så längre, men Malena & La voix är ju fortfaranda grymt bra. fruktansvärt bra, så jag önskar dom verkligen ALL lycka ikväll!

nu ska jag åka till skolan, ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0