ÄNTLIGEN!! :D

haha,  nu har Sofie varit tönt igen. typ i förigår fick jag extremt infall att jag skulle leta upp Jesper Blombergs nummer, han från IDOL. haha, har typ varit lite lätt kär i honom sedan ett tag tillbaka. men i alla fall, så sökte jag då på hitta.se på Jesper Blomberg, Stockholm, men det kom bara upp 1, och han fyllde år den 20 juni, och jag var ändå ganska säker på att "min" jepser fyllde år den 15 juli, så då blev jag ju tvugen att googla. och vad hittade jag om inte... JO!! Jesper blogg!! letade som en gnu efter den för ett tag sen, och nu fanns den! han bloggar på gylleneskor.se, och jag har nu spenderat 90 minuter på att läsa igenom ala inlägg och lyssna på låtar med honom på hans myspace; myspace.com/jesperblomberg. gaassh. när han gör "Himlen är oskyldigt blå" av Ted Gärestad. jag satt med slutna ögon och bara njöt. PUSS på honom bara för det <3

ja. så kan man också spendera sig kväll, och det har jag gjort. ha det bäst, nu ska jag duscha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0