1:a maj

riktigt skön, ledig dag idag. vaknade lagom sent, vid halv 11 och drog mig upp ur sängen vid 11. sen vid 1 åkte jag och syster ner på stan, mest för att ha något att göra, och det var lite av en upplevelse att vara inne i centrum på 1:a maj. det fanns poliser precis över allt, och liksom "kontroller" mitt på kullagatan!! läskigt värre. kändes som i boken "Imorgon när kriget kom" av John Marsden, där dom upptäcker att hela staden har tagits över av Militär. lite den känslan, men ändå. Gick sedan bort till gröningen och satte oss och åt lite samtidigt som vi njöt av solen. lovely.

åkte hem sen igen vid 3 och strax efter 5 drog jag till stallet och träffade Carro <3. trevligt trevligt, men det slutade inte lika trevligt. ångest... :S ja,ja. vi har rätt, vad hon är tror, så det spelar ingen roll, men i alla fall...

ikväll händer, som vanligt ingenting. antar att det blir data hela kvällen, och troligen en bit in på natten, men det gillar vi.

måste också bara nämna världens just nu bästa TV-program. Kattis & Company. såå bra. och hon ä sjukt skön, Kattis Ahlström,alltså. finns en sån "bakom kulisserna" video på hennes hemsida www.tv4.se/kattis som heter "Skrattutbrott i sminket" och GUD vad rolig den är. skrattar fortfarande sjukt mycket åt den och jag har sett den ca 40 gånger. kalas roligt.

ha det bäst nu, för nu ska jag ladda inför Robinson imorgon genom att kolla massa klipp. haha, jag älskar det och det vet ni. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0