våren har kommit!!

ÄNTILIGEN! har våren kommit till Helsingborg, som i övrigt är väldens finaste vårstad enligt mig. såå skönt, satt på matten på eftermiddagen (och fick faktiskt en massa gjort), med ett fönster öppet precis jämte mig, och det var såå sönt när solen värmde in och det blåste lite sådär lagom, och inte kallt. heelt underbart, jag älskar våren!

sen var det ju även hoppspecial idag :) Hoppade bana inför tävlingen på söndag. Gick helt okej, och Lützen (hästen) var duuktig som vanligt. Det är nog oftast mer hans förtjänst än min att vi tar oss över hinderna.. Jag är liksom inte jätteduktig på att rida, men skit i det för jag älskar det <3. Carro tog förresten bilder också med sin systemkamera som hon skule skicka till mig nån dag. kanske lägger upp några bilder här eller på bilddagboken. (wasting-tiime.bilddagboken.se)

Nu har jag verkligen inte tid att skriva mer, måste kolla om min skolmejl funkar och gör den inte det har jag stooora problem!! men dom tar vi imorgon isåfall. men ni får ha det bra. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0