allt...

egentligen är det väldigt många saker som jag skulle vilja skriva om här just nu, men jag tror jag börjar med veckan i Gamleby.
Det var så niice. tyvärr var jag inte alls på topp nånstans. var jättetrött hela veckan, och liksom inte alls flummig och dampig som jag annars brukar vara.. trist att man skulle vara tråkig just den veckan som man SKA ha som roligat på... men sånt är livet. you got ups and you got downs... förlåt alla som läser detta att jag var tråkigt. det var inte meningen... :/
hade i alla fall roligt för det mesta. och Julia stod mycket för många asgarv. seriöst!!

-Vem fan har kört över den där stackars haren (på bred skånska)

-Vem fan har kört över min brevvän Mohammed?

-Vem fan har korsfäst Jesus?


kanske inte låter så roligt, men jag lovar att om ni hade varit där, och hört allt i sammanhanget med Julias röst, och diakelt, med sjukt bred skånska, så hade ni också garvat. garanetrat!! haha :)
fick i alla fall gjort en del där uppe. blev klar med slöjden, som jag hade big utbrott på! Varken jag eller Julia hart särskillt bra tålamod, så på tisdagen (vi började med det på måndagen), gav Julia upp och lät Bea göra hennes, och jag satt och var allmänt frustrerad, dels på mig själv för att jag inte kunde, och dels på min uppgift för att den vägrade sammarbeta!! resultatet blev väl inte så bra, men om jag skriver en 7-helvetes slutreflektion så kanske jag kan nå VG i alla fall. kanske...
sen bildprovet, som jag hade grym ångest för, gick faktiskt riktigt bra. kände mig ganska säker så det kanske blir VG där med :) trevligt ju.

kvällarna var nästan ändå bäst. när lektionerna var slut, alla hade fått sina nycklar, och man kunde bara gå runt och vara social, antingen i husen, eller i skolhuset. eller så kunde man gå in till någon trevlig person, eller kolla på tv med nån rolig. bara vara helt enkelt. så skönt.

trist sen idag när vi skulle hem. var fruktansvärt uttråkad på bussen, som för övrigt tog 5 timmar.
Fick nästan ångest när vi kom in i Helsingborg igen och körde där vid HD och man visste att man var hemma. vill inte vara hemma. jag vill resa, vara hemifrån, träffa folk och i allmänhet se världen. jag menar, jag har knapt varit i Stockholm!! eller jag har ju varit där, men det var 100 minuter på stationen till & från Sundsvall... -.-

nu är det i vilket fall som helst back to reality, åtminståne ett tag. är ju ledig på måndag, och sen är det skola sm vanligt tisdag & onsdag, då jag måste göra ALLT, och sen på torsdag blir det ju Egypten,så det blir ju riktigt nice, ändå :)

Även Let's Dance avgjordes idag ju!! Magnus vann. synd tyckte jag. Lailas shownummer var helt sinnessjukt bra!! unbeliviable!! längtar till det  kommer ut på Replay så jag kan se det om och om igen! haha, lite töntig, men det är okej :)

näe, har inte så mycket mer att säga nu, kommer kanske ett inlägg till senare i natt, eller kanske inte. jag får se helt enkelt. men annars bloggar jag mer imorgon. ha det bäst  och sov gott<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0