springa, springa, springa...

träningen idag var ganska trist. började med att vi sprangf i 45 ute på typ Filborna eller nått. sååååå tråkigt. har kommit på hur verkligt illa jag tycker om att springa långt och länge. helt opnspirerande!! föredrar att springa fort i typ 100 meter sen vila 30 sek och sen köra igen. men näe! jajja, nu har vi det gjort i alla fall och med lite tur blir det inte på länge igen ;). för övrigt ska jag inte träna på hela nästa vecka, sen på måndagen efter (vecka 14) kommer Johan Wissman till vår träning och vår ska typ få ställa frågor till honom och sånt då, sen ska jag inte träna, på 4 träningar igen. haha. lätt inaktivt men i alla fall.

nu sitter jag och lyssna på La Voix som Bea nyss skickade till mig, TAAAAAAAAACK!!! <3<3. haha älskar fortfarande den. haha :) men ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0