snart finns den inte mer... :(

IDOL-sajten 2008 kommer troligen att upphöra, och det gör mig otroligt depressiv. Jag som för inte alls länge sen faktiskt vande mig, och accepterade 2008's säsong. men näedå! Om lite mer än 2 veckor drar ju 2009 turnén igång, och då kommer alla störtsköna klipp med 2008's idoler försvinna som snö på en sommardag, och det vackra som fanns från IDOL 2007 kommer inte ens att existera mer än i våra minnen...
Gud vad sorligt allting blev nu. Ärligt talat orkar jag nog inte med en IDOL säsong till. orkar inte att man måste ställa om, och att man hatar allt och alla i början. nu är det i alla fall ingen ny jury, utan den gamla nya juryn, som nog alltid kommer vara den nya juryn, hur länge dom än sitter.
Andledningen till detta inlägget var gentligen bara att jag ville uttrycka alla mina negativa känslor för att tiden går., genom tt dra paraleller till något av det mest betsydelsefulla i mitt liv, nämligen just IDOL.

Nej, nu ska jag nog spela in de bästa klippen så att jag har dom innan dom försvinner föralltid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0