skol-ångest!

usch. imorgon börjar skolan igen efter 2 veckors uppehåll. 1 vecka lov och 1 vecka prao. så då blir det tillbaka till verkigheten som man så fins säger. och ärligt talat orkar jag inte, för jag har massa saker som jag måste göra om och göra rätt typ. hatar sånt. jag måste göra färdigt "Sveriges ekonmi" till matte 25, jag måste se om jag kan komplettera steg 28 i svenska, jag måste göra bok- och film recension till 28-29 i engelska, skriva min novell på steg 30 i svenska och ovanpå allt detta måste jag göra den saken som vi fick i uppgift att göra på praon under veckan. jag kommer bli en total plugghäst och studa 24/7,men måste man så måste man... jobbigt värre, men det är lika bra att få det gjort. sjukt skönt dessutom, för 7:orna åker till Gamleby, och niorna är på prao, så att det är bara vi och sexorna på skolan. FETT nice! kanske kan gå ändå :) haha. nu ska jag kolla på TV, ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0