förlåt förlåt förlåt!

bloggat uruselt hela veckan! typ 2 inlägg eller något!! ska bli bättre till nästa vecka, lovar det!!
det inte hänt så mycket som är intressant att skriva om under hela tiden så andra saker ha lockat mer.. sorry.

i alla fall. idag blev det först en trevlig dag i skolan.  fick gjort mycket och eftermiddagen var riktigt nice. vår lärare skulle ha genomgång om den årliga elevenkäten med en grupp, så vi hade deras handledare, Anna Mattsson. Vi är lite flummiga och nog ganska jobbiga på fredags eftermiddagar så Anna sa: Jag bli så matt. Hela gruppen gick ju igång på det och ropade "HAHAH!! Anna MATTsson! sen drog Olea till med den som vi kom på för nån veckan sen Anna Grund har inget djup. Även denna anna är en lärare. och alla garvade då åt detta ca 10 min! haha min klass är fett grym. kommer nog sakna dom när vi går ut 9:an.. men det ett ganska länge kvar så det gör inte så mycket :)
sen blev det stallet ett tag och mös med Sky, sen blev det hem och kolla Let´s Dance. det sög HÅRT att Niclas åkte ut!! bajs på det. uttrycker mig som min kära syster gjorde när jag berättade att Niclas åkte ut: Så den gamla haggan ska dansa vidare? :o så klockren. haha. nu ska jag in på facebook som jag skapade i veckan och försöka lära ig hur det funkar. ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0