sjukt onödigt

nu kommer jag med mina himla i-landsproblem igen.
men faktiskt! idag när jag köpte godis (jäss, rätt gissat, jag är så tjock. tjockare faktiskt :) så tog jag bland andra sånna mynt typ. ni vet Haribo, funnits i alla tider, massa färger, små? you get it? sånna.
så när jag kom hem, och skulle ta en sån, kollade jag lite närmare på det, för det såg annorlunda ut, så står det EURO på det!
Eu har alltså tagit över godisproduktionen på ICA MAXI numera.
inte för att det egentigen spelar mig nån roll, jag har absolut ingenting emot EU, men jag ansåg det ytterts roande att dom bytt ut dom gamla till EUROS.

sjukt onödigt inlägg, men ärligt, jag bryr mig inte. puss :* ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0