sjukt bra dag :)

nu har jag varit och tränat, och den här dan är verkigen jättebra. vi sprang inte ute alls, utan hade lite snabb uppvärmning, sen körde vi medicinboll. gillar det riktigt mycket. haha sånt bra komlement om man verkligen inte kan göra armhävningar, vilket jag inte inte kan. haha. men nu har jag nyss krängt massa mat och ligger med datan i knäet och tittar på Ghost Whisperer. niice. fast det känns somatt jag borde plugga eller, nått, det är helt sjukt, jag känner verkligen för att plugga, men jag har ingenting att plugga haha. jajja, men nu sk jag nog lyssna på Total eclipse of the heart med Bonnie Tyler, för den är sjukt bra.. men ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0