förlåt. ingen som läser jag vet :)

haha, jag är verkigen läsktigt dålig på att blogga. har inte gjort det på hela 2009. som i oxch för sig bara varat i 12 dagar, men ändå... Sundsvall var trevligt. mycket trevligt, saknar folket där uppe, dom var fett niiice :) Idag började skolan igen efter lovet, men vår server har bytts ut så att vi inte längre delar med Stockholmsskolorna,  men nu har vi fått bya användar namn som är sjukt konstiga (uxs8006, tror jag mitt är) och lösenord som måste innehålla småbokstäver, stora bokstäver och siffror. och nu kan man inte byta iheller för naturligtvs funkar det inte, så vi kan inte komma in på porten, vi kan inte komma åt våra filer och vi kan inte komma in på WORD. jävligt lyckat när man går på en skola som har alla ämnen och sånt å datorna. jävligt bra... Engelska på eftermiddagen vad fan kul. Jag satt och försökte komma på något ämne till mitt tal på steg 30, det stod mellan IDOL (A) och framtiden. jag lottade och det blev framtiden sjag skrev om IDOL. haha, ologiskt men skit i det. så började jag skriva, och så, sp skulle jag skriva om den gamla juryn och kom på attg jag typ inte visste nått alls om dom, så Bea tog upp sin mobil så körde vi alla jurymedlemmar genom tiderna på Wikipedia. haha fett kul. typ lla ahr jobbat medPetter det var kul. sen hem, kolla ite på TV sen ut med söta damp-hunden och sen träna. sprang massa fort och det var jobbigt men det var rooliigt :) sen käka duscha och nu ha jag nyss kollat på What Happens In Vegas. ganska bra. bäh. imorgn blir det nog stan med -Zara&Olea om det vill sig väl, för det har inte viljat det på sista tiden men förhoppnigsvis blir det så. nänä, men nu ska jga nog snart sova och jag tvivar påö att jag kommer bli bättre på att uppdatera min blogg men det skiter jag i :) haha, ha det bäst och glad påsk om jag itne skriver innan dess :) Peace, love, hope trust and understandning. ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0