human

Grand Prix idag med :) trevligt trevligt, men lite segt... Johan historier var fan bäst. kollar hans gamla blogg nu, och fy fan! haha så jääävla rolig! haha :) sen hem och kolla lite tv/data, panikstäda och nu data igen.

sorry. mina inlägg är väldigt korta, men jag har verkligen ingeting att skriva om. beklagar. fast det är ändå ingen som läser min blogg, den finns mest för att jag ska ha nånting att sysselsätta mig med, och det verkar ju uppenbarligen funger ganska bra, haha, och detg är ju tur. att det finns till för något i alla fall. För onödiga saker är ju bara "waste of time" och det är ju inte bra. livet är för kort för att bara slösas bort. det är därför man ska leva i nuet. inte i det förslutna och inte i framtiden. det kanske inte jag är rätt man att stå och predika om, men jag vet i allafall om att jag lever i det förflutna och framtiden, men kanske för att det var bättre då. jag menar, vem, som bara kollat min bdb 1 gång det senatse året kan ha missat att jag fortfarande tycker att det sk vara år 2007? har man missat det är det mycket prestigefyllt måste jag säga. en eloge till mig, du okända riddare, eller nått. nu blev det lite flummigt och osammanhängade , men du får leva med det, annars dör du, och det vill jag inte! verkligen inte, så nu får du ha det bäst så ska jag göra något annat trevigt.

åh! tyvärr inlägget var inte riktigt slut än. jag har the killers låt human på huvudet. det sticket "let me know if your heart still beating". och zara, det är ditt fel. det sitter i sedan vi var i Sundsvall. förlåt, men jag tyckte det var fett mysigt att sitta på tåget så länge, speciellt från Sundsvall till Stockholm. det var fetigt nice. nu en månad senare kommer jag på det. just i et tillfället tyckte jag väl det var lite halvroligt, men i alla fall. det är så störigt med mig, att allt jag gör, tycker jag är mycket roligare när det redan har tagit slut. det är därför jag kollar på IDOL och allt sånt så många gånger tills jag verkligen hatar det, för att jag vet sedan innan att om jag känner att jag hde kunnat kolla bara liiiite mer på det så ångrar jag mig typ i flera år efteråt. så var det med IDOL förra året. nu i somras och så önskade jag as as mycket att jag kunde få kolla på dom klippen igen, men då går det inte. nu är jag extremt trött på dom klippen som finns på hemsidan, men vissa saker som lateshowsen spelar jag in och lägger på datan så att jag har dom så länge jag vill, haha !

det var en liten lögn det jag skrev innan om att detta inlägget var väldigt kort, för det bev ändå ganska långt och extremt flummig, men det är natt, nästan, det är lördag och jag har jobbat hela dan, då mpste man acceptera att jag tyvärr inte har hela huvudet med mig och kan sätta ihop sammanhängande meningar. lev med eller nått. jag skrev nog det innan också. okej, nu ska jag sluta skriva, haha, hejdå ha det bäst du fina männsika <3 och det är inteförbjudet att komentera... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0