bollerups naturbruks gymnasium

nu är jag färdigpackad och klar inför imorgon, när ska flyr Helsingborg och vistas på hur många tunnland som helst av bönder utanför Tomelilla. nädå, nu ska vi inte ta i, men i alla fall ska jag praoa på Bollerup hela veckan och det ska bli riktigt roligt!! Fast syster är ju där och det förstör en hel del. nä, nu var jag elak igen, det var inte meningen, men ärligt talat. För nått år sen spenderade bodde vi i samma hus 365 dagar om året, men sen började ju hon på internat och vi träffas bara på helger och lov. och för hela södra sverige (eller nått) har det varit lov denna veckna och jag har umgåtts med min syster varje dag, och nu måste jag träffa henne varje dag hela nästa vecka också!! inte ens på sommarlovet träffades vi så mycket! jajja, jag överlever väl, hon har ju sina kompisar där, så jag behöver ju inte träffa henne jämt. nä, jag tycker om min syster ändå. jämfört med andra syskon kommer vi nog väldigt bra överens, och det är ju alltid trevligt, eller nått.

Nu ska jag snart sova. blev ju inte allt för mycket sömn i natt och jag måste upp halv 7 imorgon, så det blir en tidig dejt med kudden ikväll. sweet dreams, peace, love, hope trust och allt det där. puss på dej i alla fall! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0