inget bra alls...

idag blev det ingen bra dag. försov mig i morse och vaknade 10 minuter innan jag var tvugen att sticka. så det blev ingen frukost och vi käkar numera klockan 12 i skolan så man vart ju rät hungrig...
dessutom var kunskapsporten nere halva dagen, okej, mer, så man kunde inte skriva ut och därför inte jobba särskilt mycket... -.-'
sen blev det hem en snabbis, sticka till stallet och jobba. sen rida. gick inte alls särskilt bra. hade typ noll kontroll på hästens galopp. kunde inte få ihop honom eller ställa igenom vänstersidan! jobbigt värre. bara för att efteråt komma upp i kiosken och tänkte hämta mina vanliga kläder som jag brukar lämna därinne, och komma på att jag gav min nyckel till Bea för hon skulle stänga en timme senare. så utan kläder, eller ja, jag hade såklart mina ridkläder cyklade jag hem och insåg att jag inte hade några byxor till imorgon. tvätta snabbt satan i första bästa handfat typ.. inte för att dom kommer hinna torka, men jag har i alla fall försökt.

så jag väntar spänt på vad morgon dagen har att erbjuda. det kan ju faktiskt bli värre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0