hoppning och EF

wiie rida idag. alltid så glad av det! love it!
dessutom hade jag inte Lützen. Liselott hade  sagt fel förra veckan, så nu blev det Clooney! Hade aldrig ridit han innan, men det ska nog bli bra med tiden. han var rolig, och galet mer annorlunda än båda Lützen & Liberton. Clooney är större. Mycket större, i allt. steg, höjd, och han är sjukt mycket mer häst att rida, men det är kul det med! wiie :D

och idag fick jag en brochyr från EF om språkresor till sommaren och det fick mig bara sååå mycket att tänka på ett highschool år i USA! jag vill det så freaking mycket att jag håller på att go totally bananas när jag tänker på det, och som inte nog med det såg jag på en facebook status "EF ringde idag. ska på möte i Malmö snart!" jag dog nästan!! Vill det så enormt enormt mycket att jag vet inte vad!! usch. MÅSTE försöka övertala mina kära föräldrar om att det är livets mening för mig att åka dit.. eller ja, SÅ viktigt är det kanske inte, men viktigt. jätteviktigt...

hoppas alla haft en bra dag. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0