det regnar...

buhuu! det regnar ute!! eller det regnar inte. det öser ner vatten från himlen... -.- om inte jag får springa idag blir jag arg! jag VILL springa! Jag SKA springa om jag så ska bli sjöblöt också!!
hela veckan har det varit något som kommit i mellan just när jag ahr planerat att dra till skogs. i måndags: Zara & Olea tisdags: Bauhaus.. -.- onsdag: påtvingad promenad med hunden och idag: ösregn... -.-
det känns inte riktigt som att det var guds mening att jag skulle springa denna veckan.

men faktiskt, idag, så läste jag tidningen ToppHälsa, och där fanns ett träningsprogram som verkade riktigt riktigt roligt!! ska nog testa det! har letat sjukt länge efter ett bra. hade ett som jag var på G med, men såg sen att man var tvugen att ha massa maskiner till styrkeövningarna, och det pallar inte jag, så det blev inte så bra...

jaja, får se hur det går med min löpning idag. nu lugnade det sig nämligen... jaja. ha det bäst och simma lungt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0