nolifer?

well. i och med att det inte hänt något kul idag, får jag väl skriva om något annat.

bloggare blir ämnet. egentligen, visst det är jätteroligt att både läsa andras bloggar och att skriva själv, men ärligt talat. nyss var jag inne på Blondinbellas blogg, där hon bloggade om sin nya cykel. kände lite grann; vem bryr sig? uppenbarligen finns det någon där ute som sitter och suktar framför datan för ett hon ska lägga upp ett nytt inlägg om var  hon och hennes cykel har varit idag. men att blogga omointressanta saker är kanske inte jag rätt man eller kvinna för den delen att stå och predika om.jag menar, min blogg är inte världens roligaste, det vet jag om, och det står nog inte så mycket läsvärt i den, men ändå. det är skillnad. läste även Kissies och Gaybloggen, som min kompis rekomenderde åt mig, men jag fattade verkligen inte vitsen. de bloggar jag följer är sånna som jag vet vilka dom är och så, som dom från IDOL (Alice, Sepideh, Yazmina och Robin B) och då är man ju iksom intresserad av "vad hände sen" och så. men det är kanske bara jag. på bloggar som Blondinbella och Kissies, kastas man rätt mycket mest in i en annan persons liv, som kanske i och för sig lever ett helt annat liv än en själv, men i alla fall. sen följer jag även några av mina vänners bloggar, vilket egentligen är ganska onödigt eftersom jag träffar dom mer eller mindre ofta, och sen också Charlotte Perellis blogg på Chic.se. men hon är också en sån känd svenne som man vet vem det  är, och som man eller i alla fall jag, är lite nyfiken på hur hon tänker och ser på saker i livet själv, ur hennes synvnkel och inte ur pressens. men det är kanske bara jag...

jaja. med det sagt är det nog bara att säga hejdå, Go'natt och vi hörs imorgon.puss på er<3

Kommentarer
Postat av: Olea

SKRIV ALDRIG BLONDINBELLA OCH KISSIE I SAMMA MENING IGEN!!!!!!!!! DET GÅR INTE ATT JÄMFÖRA!!!!! KISS ÄR EN HEMSK APA SOM LUKTAR ILLA!!!! BLÄÄÄÄ!

Ha det bäst!

2009-04-28 @ 20:32:20
URL: http://le-olea.blogspot.com
Postat av: sofie

jag dom stod nog inte ens i samma mening... haha ;)

Ha det <3 ses imorgon

2009-04-28 @ 21:09:06
URL: http://freeak.blogg.se/
Postat av: Olea

JO DET GJORDE DOM DIN SKUNK SKURK!!! Haha But anyway; you got my point

2009-04-29 @ 21:00:04
URL: http://le-olea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0