Igår...

skolan först. läste på biblioteket hela förmiddagen, började typ på asmånga böcker. "Prolog till sagan om drakens återkomst - Begynnelsen", "Staden som slutade andas", "Brevvännen" och "Svenne" som jag sen bestämde mig för. en bok om typ rasism och politik. riktigt bra :D sen på eftermiddagen hade vi engelska kp, där vi gick igenom våra förbredelser till Nationella proven 2010. hade 16/20 rätt, så nöjd. sen hem, och sticka till tallet och jobba. ganska segt men ändå. sen risa sista gången i hoppspecialen. hade höjdhoppning. haha, hoppade 1.30!! mitt förra rekord låg på 1.05. t'nkte först stanna på 1.20, men då tyckte dom som satt på läktaren att jag skulle prova en höjd till, så jag gjorde det och sen övervägade jag lääääänge om jg skulle hoppa 1.30, fast jag visste inte att det var det då, men så hoppa vi, och överlevde :D jäklar ilken adrenalinkick det var!! fy helvetes vad kul :D :D :D. sen cykl till Maxi och köpa godiis :) trevigt trevligt
Lützen, som jag hoppade 1.30 med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0