taggad för apu

Godmorgon!
höll jag på att skriva tills jag kollade på klockan och insåg att hon var halv ett.. så kan det gå!

Sov till 11 idag och det var så galet skönt, har inte haft sovmorgon på typ 3 veckor!

och idag har jag inga större planer, vilket också är riktigt skönt. ska nog bara sitta och glo hela dagen. fast ska ge mig ut och springa lite också, är för en gångs skull riktigt sugen på det, och sen ikväll ska jag åka ut till en av mina APU platser till i sommar, Backa Horse invest. Ska bli superkul att se vad det är för ställe!

och på tal om APU platser så är jag så galet taggad på min andra APUplats, stall Roempke på Visingsö. sKa spendera de 4 första veckorna av sommarlovet där med Maja. ska bli så galet roligt och förhoppningsvis så ska vi åka upp där 15-16 april och se oss omkring (:

Vi hörs senare!
Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0