sockerutmaning

Idag är det näst sista dagen på sockerutmaningen hos PT-fia. och även om jag haft sötsug (mest eftersom att jag har godis på mitt rum a.w.s) så var det klart jobbigast idag. på dagen var det inga problem, tänkte liksom inte på det och nu ikväll så hade jag planer på att träna innebandy och sen komma hem och äta mina jordgubbar som jag införskaffat. Bara det att det var avslutning på denna säsongens innebandy idag tydligen vilket skol if "firade" genom att ha köpo 2 stora prisesstårtor....

så där satt jag och klunka i mig vatten medan de andra sleva i sig massvis av gräddig tårta... och även om det var otroligt frestande fanns inte i tanken att ta en bit... det skulle jag inte klara av, för min egen del. så jag avstod och klarade det! kändes galet härligt! :D



men när jag kommit tillbaka, pluggat lite, duschat och gjort mig klar skulle jag sätta mig med ett glas mjölk och mina jordgubbar... då upptäckte jag att de hade möglat, allihopa för att där var ett hål i plasten! buhu :(

men nu ska jag faktiskt läsa igenom powerpointen vi  har prov på imorgon, sen ska jag sova. börjar dagen 7:30 imorgon med stalltjänst...

Med kärlek vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0